Today, with growing industrialization and social change,the number of women starting working life is increasing. In this study, it is intended to determine the women entrepreneurs’ profiles, the obstacles and opportunity possibilities faced with and to develop several recommendations in line with these findings. In addition, the marketing activities carried out by female entrepreneurs for the continuity of established works were examined. Data gathered from 100 women entrepreneurs in Adana with a face-to-face interview technique through a structured questionnaire. Findings were discussed from the perspectives of theory
Women entrepreneurs difficulties and opportunities in women entrepreneurship brand motivation level
Günümüzde gelişen endüstrileşme ve sosyal değişimlerle birlikte her geçen gün çalışma hayatına katılan kadın sayısında artış olmaktadır. Bu çalışmada Kadın girişimcilerin profillerini belirlemek, karşılaştıkları engellere ve yararlandıkları desteklere ilişkin tespitlerde bulunmak, bu tespitler doğrultusunda çeşitli öneriler geliştirmek amaçlanmaktadır. Ayrıca, Kadın girişimciler tarafından kurulan işlerin devamlılığı için gerçekleştirilen pazarlama faaliyetleri incelenmiştir. Veriler Adana ilinde faaliyet gösteren 100 kadın girişimci örnekleminden yüz yüze görüşme tekniği ile yapılandırılmış anket formunun uygulanması ile elde edilmiştir. Elde edilen sonuçlar teori açısından ele alınarak yorumlanmıştır.
Kadın girişimciler kadın girişimciliğinde engeller ve fırsatlar markalaşma ilgi düzeyi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Ekim 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 12 Sayı: 31 |
.