Ali Orhan profil resmi
Ali Orhan Dr. Öğretim Görevlisi BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 14 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 4
14 Yayın
4 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme

Kurum

BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18968

24

3

18968

0

1

2343

1

1

2601

Yayınlar

0

145

Zonguldak'ta Uluslararası Öğrenci Olmak: Uyum, Duygular, Faydalar ve Zorluklar
DOI: 10.17556/erziefd.1309829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 266

0

266

0

1831

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

0

339

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2204

0

2204

0

672

0

426

0

1841

1

2343

1

2601

0

2694

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3763

0

3763

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18968

3

18968

Yayınlar

Üniversite Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Bazı Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Orhan
Yayın Bilgisi: 2022 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1076780
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 339

1

0

339

Lise Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Ali Orhan , İnan Tekin
DOI: 10.19126/suje.1055732
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2204

1

0

2204

2

0

1841

1

1

2601

GÖZ ARDI EDİLEN PROGRAM VE TÜRKİYE'DEKİ YANSIMALARI
Yazarlar: Ali Orhan , Filiz Evran Acar
Yayın Bilgisi: 2018 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.375778
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3763

2

0

3763

Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modelinin Kuramsal Analizi
DOI: 10.17860/mersinefd.431745
ATIF 24 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 18968

24

3

18968

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.